Lakiernictwo samochodowe dla profesjonalistów i amatorów




Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
sim_dr
Wysłany: 2012-03-09, 17:59   Maszynka
0
UP DOWN

Posty: 17
Chcialbym sie was zapytac czy warto takie cos sobie sprowic.duzo ulatwia prace??
http://moto.allegro.pl/su...2178475808.html

[ Komentarz dodany przez: Nokia: 2012-03-09, 19:19 ]
Link do aukcji

http://www.allegromat.pl/aukcja100696
 

grzechoo2008 
Wysłany: 2012-03-09, 19:15   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 329
Skąd: kuj-pom
Szlifierki tego tupu bardzo ułatwiają pracę niestety tylko te markowe gwarantują długotrwałą i bezawaryjną pracę.
Kilka lat temu popełniłem taki zakup i albo mi trafił lipny egzemplarz albo to jest po prostu zwyczajny szajs bo moja wytrzymała jakieś 30 godzin pracy i leży teraz z rozsypanymi łożyskami.
Powiem ci, że dużo przyjemniej jest spłacać małe raty za markowy sprzęt niż kupować kolejny syf, o komforcie pracy nawet nie wspomnę.
 
 

Nokia 
Wysłany: 2012-03-09, 19:17   
0
UP DOWN
:)


Pomógł: 8 razy
Posty: 523
Skąd: Silesia City Center
Jaki masz kompresor ? Bo to wazne.
 

sim_dr
Wysłany: 2012-03-09, 19:25   
0
UP DOWN

Posty: 17
Metabo 100l
10 bar
254l/m
 

grzechoo2008 
Wysłany: 2012-03-09, 19:31   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 329
Skąd: kuj-pom
no to trochę masz pozamiatane, :nie: trochę przymały
 
 

sim_dr
Wysłany: 2012-03-09, 19:37   
0
UP DOWN

Posty: 17
A jakie polecacie maszynki w miare tanie i pod moj kompresor?
 

grzechoo2008 
Wysłany: 2012-03-09, 19:44   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 329
Skąd: kuj-pom
Trudno ci coś poradzić bo wszystkie maszyny mają zużycie powietrza w granicach 300 l/min więc co byś nie podłączył będzie strasznie męczyło kompresor ale będzie chodzić może nie w cyklu pracy ciągłej ale z przerwami da radę.
 
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-03-09, 19:50   
0
UP DOWN

Pomógł: 36 razy
Posty: 3479
sim_dr napisał/a:
A jakie polecacie maszynki w miare tanie i pod moj kompresor?


Z pełną odpowiedzialnością polecam elektryczne.
Idealne pod Twój kompresor. :spoko:

[ Dodano: 2012-03-09, 19:52 ]
grzechoo2008 napisał/a:
bo wszystkie maszyny mają zużycie powietrza w granicach 300 l/min

Chciałeś powiedzieć od 360 l/min w górę.
A te szajsy po 100 parę zł to zaczynają się od 500 l/min.

Więc mirka w wersji elektrycznej, lub każda inna, ale do samochodówki a nie do stolarstwa.
Bo sa nieporęczne.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

grzechoo2008 
Wysłany: 2012-03-09, 20:03   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 329
Skąd: kuj-pom
Lackdoctor napisał/a:
Chciałeś powiedzieć od 360 l/min w górę


Tak właśnie chciałem powiedzieć ;P
Dzięki :D
 
 

adniem21
Wysłany: 2012-03-09, 20:45   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 131
Lackdoctor, podeslij link do jakiejś elektrycznej bo mam taką kwadratową i troche łapą telepie
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-03-09, 21:10   
0
UP DOWN

Pomógł: 36 razy
Posty: 3479
adniem21 napisał/a:
link do jakiejś elektrycznej

Wpisz w google
Mirka CEROS ... polecam.
http://www.youtube.com/watch?v=tiZWByBED70
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

adniem21
Wysłany: 2012-03-09, 21:15   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 131
a coś amatorskiego
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-03-09, 21:17   
0
UP DOWN

Pomógł: 36 razy
Posty: 3479
adniem21 napisał/a:
a coś amatorskiego


Zadałeś trudne pytanie.
Nie mam pojęcia.

A co złego jest w tej mirce ?
Poza ceną.
Ona nadaje się do amatorki też.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

adniem21
Wysłany: 2012-03-09, 21:19   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 131
http://www.allegromat.pl/aukcja100698 ja mam coś takiego i różnie sie tym robi

[ Dodano: 2012-03-09, 21:20 ]
właśnie ta cena
jest nieodpowiednia
 

jacenty 741
Wysłany: 2012-03-09, 22:30   
0
UP DOWN

Pomógł: 39 razy
Posty: 1333
Skąd: Maków Mazowiecki
adniem21 napisał/a:
http://www.allegromat.pl/aukcja100698 ja mam coś takiego i różnie sie tym robi
Ale przecież to jest doskonała szlifierka!!!
Tylko do czegoś innego.
Można wyszlifować burtę w Titanicu...
Albo naczepę od TIR-a...
Albo elewację w hipermarkecie...
Tak wiele zastosowań!!!
Ale do samochodówki się nie nadaje.
 
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-03-09, 22:43   
0
UP DOWN

Pomógł: 36 razy
Posty: 3479
adniem21 napisał/a:
ja mam coś takiego i różnie sie tym robi


Wiecie jak się skutecznie wyleczyć z tanich rzeczy?

Miałem mimośrodówkę elektryczną która mi podczas pełnej prędkości obrotowej przy pracy i docisku,,, rozpadła się.
Rozpadł sie aluminiowy wentylator od silnika umiejscowiony tuż nad tarczą.
Rozwalił ochronną obudowe i odłamkami dostałem po jajach.

Od tej pory nie dotykam taniości.
Mam stracha, bo to mogła być głowa, oko itd.
Jaja to pikuś, robiłem zderzak na stojaku.
A gdybym robił dach?
Na wysokosci głowy, twarzy?
Tanie i dobre?
Chińskie i bezpieczne?
Nie, dziekuję.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

jarbia
Wysłany: 2012-03-09, 22:59   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Niestety ku ..źwa (sorry) nieraz ,masz przekonanie graniczące z pewnością ,że kupujesz markową dobrą rzecz, nieraz drogą ,a tu chińskie g ...no .
_________________
Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.
- Lew Tołstoj
 

adniem21
Wysłany: 2012-03-10, 18:48   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 131
no wszystko fajnie ale nie dam 1500zł do użytku amatorskiego nie stać mnie na takie bajery ale z 200-300 zł można by było wytargać na taką maszynkę tylko na jaką
 

zdenek_zdenek
Wysłany: 2012-03-10, 19:10   
0
UP DOWN

Posty: 99
jarbia napisał/a:
Niestety ku ..źwa (sorry) nieraz ,masz przekonanie graniczące z pewnością ,że kupujesz markową dobrą rzecz, nieraz drogą ,a tu chińskie g ...no .


Ja mam najdroższą z K2 i śmiga bardzo dobrze. Skok chyba 4,2 mm.
Dałem za nią coś około 250 złociszy i do amatorki sie nadaje.
 

jarbia
Wysłany: 2012-03-10, 20:23   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
zdenek_zdenek napisał/a:

Ja mam najdroższą z K2 i śmiga bardzo dobrze. Skok chyba 4,2 mm.
Dałem za nią coś około 250 złociszy i do amatorki sie nadaje.


Też kiedyś to kupiłem ,nie wiem czy taką samą ,nawet wygląda na dość dobrze zrobioną .Wytrzymała miesiąc, troszkę ciągłej pracy (też jestem amatorem).
Najpierw zaczęła zwalniać potem przerywać i koniec .Powycierały się łopatki i zblokowały,poszedł też oring w niej. Mam jakiegoś pecha do tej chińszczyzny ,ale czy tylko ja?
Teraz spróbuję mirki ,albo 3M zobaczymy jak to pójdzie .Chciałem kupić rupesa ale w mojej mieszalni pani powiedziała ,że więcej go nie poleci ??
pozdr.
_________________
Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.
- Lew Tołstoj
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-03-10, 20:30   
0
UP DOWN

Pomógł: 36 razy
Posty: 3479
jarbia napisał/a:
Chciałem kupić rupesa ale w mojej mieszalni pani powiedziała ,że więcej go nie poleci ??


Mam to nieszczęście że mam dwa rupesy skorpio o skokach 3 i 6 mm.
Mam je dwa lata.
Codziennie chodzą na przemian, w zależności od czynności.
Katowana bardziej jest ta ze skokiem 6mm.
Wymieniłem już dwie płyty robocze u niej.
Koszt płyty 140 zł.
Koszt taniej chińszczyzny, całej maszynki nowej... 140 zł.

Nadal nie zamienię rupesa na nic innego.

Reklamacja?
W każdym sprzęcie trafi się wada.

Pani rupesa nie poleci.... bedzie polecać chińskie cacuszka?
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

jarbia
Wysłany: 2012-03-10, 20:54   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Specjalnie napisałem o tym rupesie ,bo jeszcze z niego nie zrezygnowałem i czekam na opinie, chociaż kusi mnie mirka elektryczna na 24v (pneumatyczna też).
Ja myślę ,że pani sprzedała trochę rupesów do warsztatów ,gdzie nie mieli ani osuszacza ,ani odkurzacza i się im pozapychały. Mokre powietrze plus kurz i rupes nie wytrzymał,a że zapłacili sporo to pretensje.
 

zdenek_zdenek
Wysłany: 2012-03-10, 21:57   
0
UP DOWN

Posty: 99
Z K2 mam taką http://www.allegromat.pl/aukcja100757

K2 robi kilka modeli a ta jest naprawde przyzwoita jak dla amatora u w tych pieniążkach.
Jeżeli masz kase bierz sprzęt profi, a będziesz podwójnie zadowolony.
 

adniem21
Wysłany: 2012-03-10, 22:24   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 131
Tylko ze ja potrzebował bym na 220V.
 

marer 
Wysłany: 2012-03-11, 16:13   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 263
Skąd: Podkarpacie
Witam
Ja również od tamtego roku borykałem się z zakupem szlifierki .
Oglądałem, u znajomych po fachu , testowałem różnego rodzaju szlifierki i doszedłem do wniosku:
Na pewno nie elektryczna bo nie poręczna i ciężka a tania pneumatyczna więcej huku robiła jak pożytku , no i w końcu wybór padł na :

05032012332.jpg
Plik ściągnięto 91 raz(y) 120,68 KB

 
 

jarbia
Wysłany: 2012-03-11, 16:23   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Mnie jedna zła opinia o rupesie nie wystraszyła tym bardziej niepotwierdzona .
Pisałem o elektrycznej mirce na 24v dlatego , że można nią robić na mokro bez obawy porażenia i ma silnik bezszczotkowy (podobno) poza tym wygląda jak te rupesy .Szkoda ,że nikt nie wypowie się o niej.
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-03-11, 17:56   
0
UP DOWN

Pomógł: 36 razy
Posty: 3479
jarbia napisał/a:
Szkoda ,że nikt nie wypowie się o niej.

Bo nikt jej nie posiada.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

jarbia
Wysłany: 2012-03-11, 18:18   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Szkoda ,że nikt nie ma . Może jest jakiś markowy konkurencyjny cenowo odpowiednik na 24 i taki poręczny?
 

grzechoo2008 
Wysłany: 2012-03-11, 19:03   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 329
Skąd: kuj-pom
marer napisał/a:
no i w końcu wybór padł na :


Bardzo dobry wybór, ja dokonałem tego samego wyboru w tym roku gdy moja dynabrade powiedziała "pier dolę, nie robię" +odkurzacz 235 EP :spoko:
 
 

adniem21
Wysłany: 2012-03-13, 14:54   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 131
panowie a co sądzicie o takim urządzonki http://www.allegromat.pl/aukcja101068 czy bardzo przeszkadza ze jest ona na papier 125mm

[ Dodano: 2012-03-14, 09:44 ]
I jak nikt nie używał takiego wynalazku, czy ktoś może podpowiedzieć na co zwrócić uwagę wybierając taką elektryczną maszynkę?
 

caci 
Wysłany: 2012-03-15, 08:23   
0
UP DOWN


Posty: 155
To czy jest na papier 125 ma małe znaczenie jesli masz dostep do tej wielkosci papierów w niskiej cenie. Zwróć uwagę też na wielkość skoku bo od tego zależy do czego sie ona później nada. Pnuematyczna ma sens tylko wtedy gdy masz orurowany powietrzem garaż i kompresor nie jest wyłączany.
 

adniem21
Wysłany: 2012-03-15, 08:45   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 131
nie mam dojścia ani do papieru na 125mm ani na 150 pytam tylko czy taki kształt i rozmiary nie będą przeszkadzać w pracy skok jest dość mały wiec powinno byc ok, a bede tego używał do matowienia starych powłok przed podkładem i do szlifowania szpachli ale raczej małe placki.
 

Nokia 
Wysłany: 2012-03-15, 09:06   
0
UP DOWN
:)


Pomógł: 8 razy
Posty: 523
Skąd: Silesia City Center
Jak to masz miec na kit i stare powloki to szukaj o skoku 5mm szybko pojdzie ;)
 

adniem21
Wysłany: 2012-03-15, 09:37   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 131
Robię cenzura dla siebie więc na czasie mi nie zależy, nie mogę znaleźć czegoś normalnego na prąd w granicach 200 zł

[ Dodano: 2012-03-15, 09:58 ]
Tak na dobrą sprawę to ma być maszynka do wszystkiego.
 

936
Wysłany: 2012-03-18, 16:02   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 864
Do wszystkiego czyli do niczego.
Nie wierz w bajki...
Kup na raty jak się nie da inaczej
Bo do szpachli i rozmatowania starej powierzchni to planetarna najszybsza.(mniejsze gradacje papieru a efekt ten sam)
A do wykończeniówki to mimośrodowa (orbitalna) około 3 mm skoku mimośrodu a i 6 mm też ludzie robią i jest dobrze.
Zależy kto co komu w łapy wpadnie.
Pozdrawiam
 

jarbia
Wysłany: 2012-04-02, 19:19   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Opinie o szlifierce Mirka
Lackdoctor napisał/a:

Bo nikt jej nie posiada.


A co tam , ja sobie kupiłem .
Do jej zakupu skłoniło mnie to, że mój festool rotex 150 jest strasznie ciężki i na pionowe elementy za bardzo się nie nadaje poza tym zarówno pneumatyczne jak i ten festool ,są strasznie głośne ,a w opisie tej mirki (elektrycznej ,tej ze zdjęcia poniżej) jest napisane ,że jest cicha i lekka .Jeszcze jedno , nie zawsze mam sprężone powietrze w zasięgu,stąd wybór elektrycznej.
Wybór padł na tą bo mirka ma dobre opinie ,nie jest chińska ,tylko Made in Finland.
Potrzebuję do zrywania starych powłok i wybrałem z największym skokiem 8 mm (z mniejszym mam inne innych firm ).
Powiem Wam ,że po włączeniu spodziewałem się ,że będzie cicha i jest, jeszcze bardziej cicha niż się spodziewałem ,praktycznie silnika wcale nie słychać tylko cichy szum wirującej tarczy - rewelacja ! Wreszcie będę mógł spokojnie pracować po 10.00.
Ma regulację obrotów przyciskami ,ruch obrotowo-oscylacyjny bardzo szybki.
Kabel 4,5 m,zasilacz ma wieszak ze stalowej linki więc można go gdzieś zawiesić.
Napięcie zasilające silnik to 22V, więc bezpieczne nawet jak pracuje się z wodą .
Wieczorem
Spróbuję jeszcze potestować z grubszymi papierami (bo ze 120 bez problemów drze super) i docisnę mocniej zobaczę ,czy nie stanie.

mirka.jpg
Plik ściągnięto 97 raz(y) 801,85 KB

_________________
Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.
- Lew Tołstoj
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-04-02, 19:25   
0
UP DOWN

Pomógł: 36 razy
Posty: 3479
jarbia napisał/a:
A co tam , ja sobie kupiłem .

Gratuluję.
Bardzo mnie ciekawi jak sie będzie sprawowała, bo sam chętnie sobie sprawię takową.
Jaka cena, gdzie kupiłeś... link?
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

Homer S. 
Wysłany: 2012-04-02, 19:28   
0
UP DOWN


Pomógł: 19 razy
Posty: 860
Pierwszy chciałem pogratulować Cacuszka :spoko: :spoko: :spoko: ale zostałem wyprzedzony :)
_________________

 

jarbia
Wysłany: 2012-04-02, 19:52   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Lackdoctor napisał/a:
Jaka cena, gdzie kupiłeś... link


Dogadałem się ze sprzedawcą na 1,0 kzł z przesyłką za pobraniem .Może to nie okazja ale dla mnie ok.
No nie wiem ,czy wam podać gdzie bo chcę jeszcze kupić taką 2,5 mm :D .
Żartuję , gość wystawił na alledrogo .
Dzisiaj skatuję ją na gipsie (!!!) ,bo mam norkę do dokończenia i zobaczę na grubszym papierze .
Ps .papiery od Rotexa 150 nie pasują ,mają inne otwory
_________________
Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.
- Lew Tołstoj
 

Homer S. 
Wysłany: 2012-04-02, 19:55   
0
UP DOWN


Pomógł: 19 razy
Posty: 860
Od 3M-a są dość uniwersalne lub Abranet (siatki) z Mirki to już na pewno spasują :)
_________________

 

jarbia
Wysłany: 2012-04-02, 20:01   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Dzięki Homer dokupię .
Nadal jestem podekscytowany tą cichą pracą ,bo w tej chwili jest to najcichsze tego typu urządzenie jakie mam.Szkoda ,że mi kamera wysiadła bo bym Wam to pokazał.
pozdr.

[ Dodano: 2012-04-02, 23:01 ]
Homer S. napisał/a:
lub Abranet (siatki) z Mirki

Masz na myśli krążki autonet ?
_________________
Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.
- Lew Tołstoj
 

sawmaster 
Wysłany: 2012-04-04, 17:48   
0
UP DOWN

Posty: 205
Skąd: Białystok
mam możliwość kupić mirkę ROS625CV o skoku 2.5mm ale nie wiem czy będzie problem z kupieniem pada jak się zużyję ktoś zna jakąś stronę z takimi częściami?
 

Homer S. 
Wysłany: 2012-04-04, 19:51   
0
UP DOWN


Pomógł: 19 razy
Posty: 860
jarbia napisał/a:
Dzięki Homer dokupię .
Nadal jestem podekscytowany tą cichą pracą ,bo w tej chwili jest to najcichsze tego typu urządzenie jakie mam.Szkoda ,że mi kamera wysiadła bo bym Wam to pokazał.
pozdr.

[ Dodano: 2012-04-02, 23:01 ]
Homer S. napisał/a:
lub Abranet (siatki) z Mirki

Masz na myśli krążki autonet ?

Tak chodziło o Autonet Mirka ma dużo siatek do hebli też :spoko:
_________________

 

jarbia
Wysłany: 2012-04-13, 21:06   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Dzisiaj doszła Mirka ze skokiem 2,5 mm , tak samo cichutka jak poprzednia .Ciekawe czy mają polerkę na 22 V , bo polerując na mokro polerką na 230 V zawsze się boję ,że mnie porazi prąd !
Wypróbowałem tą nową Mirką Wasz sposób wycinania wtrąceń czyli miękki dystans i 2500 na folii ,na razie na starym zderzaku i nawet dobrze wyszło .
Mam tą przekładkę z app ,a Wy zalecacie z 3M ,czym się one różnią ?
pozdr.

DSC_0199.JPG
Plik ściągnięto 45 raz(y) 1,1 MB

_________________
Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.
- Lew Tołstoj
 

Chali68
Wysłany: 2012-04-13, 21:45   
0
UP DOWN

Posty: 247
Ceną.
 

jarbia
Wysłany: 2012-04-13, 21:48   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Myślałem, że nie tylko .
A jak z grubością i sztywnością ?
_________________
Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.
- Lew Tołstoj
 

Chali68
Wysłany: 2012-04-13, 22:07   
0
UP DOWN

Posty: 247
Słuchaj Ci powiem musisz dopasować do siebie do której się przywiążesz na troche. Wiadomo że jedna jest twardsza druga mięksiejsza,trzecia średnia a czwarta do du...y ale to tak jak wyżej namazałem. Jeszcze ten papier filmowy też ma znaczenie jaki on ci jest i z jaką podkładką będzie kompatybilny kuma?sz
 

jarbia
Wysłany: 2012-04-13, 22:26   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Chali68 napisał/a:
papier filmowy też ma znaczenie jaki on ci jest i z jaką podkładką będzie kompatybilny kuma?sz

Do tego momentu kumałem .Możesz trochę więcej napisać o jaką kompatybilność chodzi ,jakimi TY porabiasz ?
_________________
Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.
- Lew Tołstoj
 

Chali68
Wysłany: 2012-04-13, 23:32   
0
UP DOWN

Posty: 247
No tak są różne papiery na foli bo tylko takie bierzemy pod uwagę jeżeli jest mocno elastyczna to dajesz sztywniejszą lub twardszą jak kol.woli podkł. I na odwrót.Od lakiernika zalerzy jaką wybierze opcję. Ja osobiście robię na filmie 3M 260L 1200,1500 jeżeli lakier dobrze dosuszony to syfki wycinam cyklinką i jadę z gróbą przekładką 1500 i biały i czerwony korek jeżeli na drugi dzień to syfki kosteczką własnej produkcji 1200 + atomizer woda ściągaczka 1500 woda, trizact 3000 woda i Farecla g3 na mokro,mleko i umyć z woskiem. Maszynka huthins 8650 multi option. I kaska.
 

jarbia
Wysłany: 2012-04-13, 23:57   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Dzięki za wysoko treściwą informację.
Zapytam jeszcze dlaczego stosujesz na lakier wysuszony biały i czerwony ,a na świeży g3?
_________________
Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.
- Lew Tołstoj
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Warsztat

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang